Formula/400
Keresés:

Üzemeltetés, karbantartás

  • Teljes körű üzemeltetési- és rendszertámogatás (SLA), amellyel ügyfeleinket akár 100%-ban is tehermentesítjük, megkímélvén őket saját IT csapat fenntartásának költségeitől.
    • Első vonali támogatás (First Line Support) ügyfeleink bármely, a rendszerrel kapcsolatos problémájára a cégünk által üzemeltetett internetes portál segítségével.
    • Szerviz csomagok és megoldások installációja és karbantartása
    • Adatbázis karbantartás és tuning, amely magába foglalja a következőket:
    • Az adatbázis időről-időre történő töredezettség-mentesítését,
    • Az adatbázis táblák szabad területének felügyeletét,
    • Performancia problémák megoldását,
    • Regisztrált felhasználók nyilvántartása
    • Felhasználók jogosultságainak karbantartása operációs rendszer, adatbázis és alkalmazás szinten,
    • Archiválás
  • Külső rendszerekkel történő integrációs feladatok ellátása,
  • Az üzleti folyamatok megváltozásából eredő testreszabási feladatok ellátása,
  • Rendelkezésre állás és rendszerfelügyelet a hét munkanapjain 5-21 óráig, szükség szerint hétvégére kiterjesztve.