Formula/400
Keresés:

Szerződés-adminisztrációs rendszerek támogatása

Ügyfél igény

A támogatás és továbbfejlesztés részleges vagy teljes kiszervezésének motivációja többféle lehet, pl.:

  • a fejlesztési költségek szigorúbb kontrollja,
  • a költséghatékonyság növelése,
  • az informatika szolgáltatás alapú átszervezése,
  • a nem közvetlen biztosítási kompetenciát képező szolgáltatások kiszervezése a biztosítóból,
  • a meglévő szakértői kapacitás kibővítése, specifikus szakértelem igénybevétele.
  • nagyobb rugalmasság biztosítása az informatikai erőforrások felhasználásában (szezonális, vagy eseti jellegű igénybevétel)

Ajánlatunk

Támogatási szolgáltatásaink:

  • Help Desk, Model Office technikai támogatása,
  • Hibajavítás,
  • Tesztelés,
  • Funkciók továbbfejlesztése, jelentések fejlesztése,
  • Teljes projektek megvalósítása,
  • Verzió változások kezelése,
  • SLA alapú támogatási szolgáltatások, pl. zárási rendszer-felügyelet.

A fejlesztési és támogatási szolgáltatások kiépítésére több fázisú megközelítést dolgoztunk ki:

1. Fázis

  • az igényelt szolgáltatások konfigurációja, az együttműködési modell és célok meghatározása,
  • a szolgáltatói csapat kijelölése, rendszerint előre meghatározott arányban tartalmaz: üzleti elemzőket, fejlesztőket és technikai szakértőket, illetve a szükséges projekt-vezetőt / ügyfél-kapcsolattartót.
  • technikai, projekt vezetési, és reporting infrastruktúra meghatározása,
  • a szükséges tudás-átadás menetének és tartalmának kidolgozása,
  • a szerződés pénzügyi és szakmai feltételeinek kidolgozása.

2. Fázis

  • a szükséges(*) tudás-átadás, oktatás lebonyolítása,
  • szolgáltatási infrastruktúra, folyamatok, és támogató rendszerek beüzemelése (hibabejelentések, fejlesztési feladatok megrendelése, becslések / ajánlatok, jóváhagyások és visszaigazolások, átadások, átvételek, élesítések)
  • a feladatok szükség szerinti megosztása a biztosítói és saját szakértőink között,
  • szolgáltatás megindítása, rendszerint kisebb változtatások, a hibajavítások, jelentés-szolgálat átvételével.

3. Fázis

  • a szolgáltatások továbbfejlesztése, újabb szolgáltatások beindítása, pl. teljes projekt fejlesztések, verzió menedzsment, tesztelés, stb.

(*) Amellett, hogy rendelkezünk azokkal a képességekkel és módszerekkel, amelyek számunkra ismeretlen rendszerek támogatásának kiépítéséhez szükségesek, több elterjedt szerződés-adminisztrációs rendszer ismeretével rendelkezünk pl.:

- Life/400, Polisy/400,

- GraphTalk AIA / FutureFirst,

- VVS